17. 2. 2014

Hello !

Ahojte, tak je opět po víkendu a my se pozítří už vypravíme na týden do Åre. No že by se mi teda chtělo to ne.. alespoň je tady ta babča, která docela dost pomáhá a svým způsobem chováním 'babičky vůči vnoučeti' mi připomíná mojí babičku N. :D aneb znáte to jak už nechcete jíst a babička přijde s tím JEŠTĚ DVĚ LŽIČKY.. a nebo 'kolik chceš brambor? dvě? .. dostaneš tři :D ' tak takhle to přesně teď je s chudáčkem Alfredem, který musí pokaždé sníst o pár lžiček navíc :D
Jinak jsme Astrid oslavu v sobotu neměli, protože všichni onemocněli a celou sobotu prospali, no taky dobře pro mě, alespoň jsem měla čas na malé nákupy (které vám brzy ukážu ^^) a na nachystání se na večer :) Všude po Sthlm jsme se vozili osobním taxikem (to je tak když má někdo až moc zbytečně bohatý rodiče... :D ) a tentokrát jsem celý bowling prohrála ale nejvíc mě vadilo že i A. nade mnou vyhrál !!! život není fér.. 

1. naše bowlingová sestava bez kluků (protože jsou trapní a nechcou se fotit.. ) 2. Sophie a naše Valentine's picture :D 3. moje finská Sofia se kterou si všichni myslí, že jsme sestry :D 4. Sophie s muffinem v Espressu 

1 komentář: