28. 1. 2014

Tuesday

Ahoj ! tak jsem právě přijela z města zpátky do Lidingö. Zašla jsem si na ten skatteverket a tak jsem to nějak ukecala, že to vypadá dobře !:D snad to číslo dostanu už NAVŽDY a nebudu muset tam pořád chodit jak trubka .. :D
Jinak se nic nového asi ani neděje. Venku už naštěstí nesněží ( i když zima je jak na sibiři) a taky to vypadá že se bude oteplovat až na plus 1 (jupí :D ) Už i malý Alfred, který má sníh rád, říkal že chce ať už je konečně léto !:D No, děcka dneska vyzvedne Alissa a já mám za úkol pouze uvařit večeři, takže se taky moc nenadřu a tak v tom zbytku času kouknu na nové upíry. Večer mě čeká cvičení a můj oblíbený solsidan ( švédský sitcom ), který je nejlepší na světě ! :D 

1 komentář:

  1. u nás zima ještě ani nezačala :-D takže já léto nechci :-)

    OdpovědětVymazat