13. 1. 2014

Monday

Tak a víkend je opět za námi. Nechápu, že to tak vždycky rychle uteče a taky že se nikdy pořádně nevyspím.. víte, já si vždycky říkám 'tenhle víkend budu pořádně spát' no a pak vás váš milovaný A. do 7 ráno drží vzhůru, tak že prospíte půl soboty a když už jste přesvědčeni o tom, že se Zuzkou (se kterou jsme měly sleepover s pár sklenkama vína v sobotu večer) se určitě vyspíte, tak jste vlastně na omylu, protože ta mě držela vzhůru do půl 6 :D no tím pádem ponaučení - vyspím se zas v létě v Česku :D 

nějaká ta zdravá snídaně ve 3 odpoledne :) :D

No a teď už je vlastně zase pondělí, takže vzhůru do práce ! Mým dnešním úkolem bylo - upéct chleba :D první se mi uplně pokazil, potom jsem všude vysypala semínka, ruce jsem měla zalepené ale na druhý pokus byl vlastně super a všem chutná !  (díky bože :D ) taky jsem byla na čaji s Kirou a den mi vlastně utekl uplně rychle. Zítra se těším na naší uklizečku, kterou jsem neviděla od před-Vánoc a tak konečně zase pokecáme ! :D no a pak mám sraz se Zuzkou a tak to vidím na takový pohodový den :)) 

tady naše rodinná fotka pro babičku Z. k narozeninám :) 


4 komentáře:

  1. vždycky máš tak super víkendy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo opravit to musim :) vikendy utikaji hrozne rychle chtelo by to delsi ty vikendy :D ja se teda nastesti o vikendu vyspim :D a ta fotka pro babicku je bozii hrozne ti to tam slusiii :))

    OdpovědětVymazat
  3. Můžeš tu pak hodit třeba recept na chleba, mě by to fakt zajímalo jak se dělá :-D a i bych si ho snad někdy upekla .. chleba nikdo nejí tak se nekupuje .. :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Tojoo vikendy utikaji neskutecne rychle! :-D Taky se nikdy nestihnu poradne vyspat :-D

    OdpovědětVymazat