20. 1. 2014

Monday morning

Dobré ráno všem ! Doufám, že jste měli fajn víkend jako já. Pátek jsem trávila se Zuzkou a bylo to moc super ! V sobotu už jsem byla s A. a večer byla taková 'menší' párty, že se šlo spát v 7 ráno a já jsem v 11 už byla vyspaná - takže si dokážete představit, že jsem myslela, že půjdu spát tak ve 20.00 :D Samozřejmě jsem nešla a tak mě to dnešní vstávání v 7 vůbec nepotěšilo :D .. Každopádně nemám dneska žádný program až do vyzvednutí děcek ze školky, takže zůstanu hezky v posteli :D 
Alissa zítra odjíždí do Åre, tak to bude všechno na mě a POvi (co si budem spíš na mě, protože PO je od rána do večera v práci :D ) no ale my to zase nějak zvládneme. 
Jinak mě teda pěkně štve to počasí ! tak v Břeclavi je +13°C a tady mínusy, sníh a mráz ! hned bych to počasí vyměnila !! 



3 komentáře:

  1. Hned bych měnila. Tahle "zima" je o ničem, miluju sníh a mráz. A to ani nemluvím o tom, že řádí bacily a dokonce začaly vylézat klíšťata! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, to české lednové jaro mi doost vyhovuje, vůbec by mi nevadila takováhle zima každý rok. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já už bych docela chtěla i sníh :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat