23. 1. 2014

I want summer

Ach jo.. už mě ta zima nebaví :D vážně bych si přála aby bylo jaro. Sněží den, co den ... Proč to radši zase neletí zpátky do Ameriky !? :D K tomu mi dneska bylo řečeno, že se opět vrátíme do mnou 'milovaného' Åre. No tak to díky tříkrát. Nechápu, proč musím také jet, když s námi pojede i Alissy matka a Magne (PO syn) takže mě tam vůbec nebude potřeba.. akorát tam zbytečně budu mrznout ! No, zkusím se nějak 'nenápadně' zeptat, jestli bych nemohla zůstat doma, vždyť to přece nemá cenu a jsou to zbytečně pro ně vyhozené peníze, nebo snad nemám pravdu ?:D

Poslední dny utíkají hrozně pomalu a zítra mě čeká pracovní večer - PO pojede na pivo s kámošema a Alissa se vrací až v noci. Každopádně pro mě to znamená, že se v sobotu alespoň hezky vyspím :) Další plány (alespoň v to doufám) vymyslí A. :D 
No jedním z mých velikých plánů je - obnovit mé Personální číslo - takže v úterý jdu s kámoškou na Skatteverket a zažádám si o nové číslo (bože dej ať mi ho dají nebo mě trefí šlak :D) a pokud ho dostanu, tak začnu chodit na SFI kurzy - švédština zadarmo :D né že by se mi tam chtělo, ale je to lepší než ty placené kurzy, takže bych se nemusela cítit provinile, kdybych někdy vynechala :D 
Jinak přeji všem studentům hodně štěstí v posledních zkouškách ať už těm na výšce nebo těm na střední :D (a mému bráchovi nejvíc - aby se učil a neťukal pořád do té myši jak trubka ) hezký víkend !


9 komentářů:

  1. Ja se budu stěhovat do Stockholmu v srpnu, to je super zpráva s těmi SFI kurzy, to jsem vůbec nevěděla, že se dá sehnat kurz švédštiny zdarma :))) Snad budu mít čas a taky to využiji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je moc fajn ! co tady budeš dělat? mimochodem ty kurzy jsou zdarma pouze pokud máš personální číslo, které získáš pouze pokud máš pracovní smlouvu na více než rok ..

      Vymazat
  2. Jojo to mít budu :) Ze začátku budu dělat pomocnou servírku

    OdpovědětVymazat
  3. U nás sněží asi 4dny a už toho mám dost! Tu zimu faakt nesnáším! :D Jaro a léto by mohlo být pořáád a byla bych nejšťastnější..:D Jinak držím palce at dostaneš to čííslo :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě to na fotce sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný náhrdelník! Moc ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká fotka, lbí se mi jak náhrdelník, tak barva a materiál toho tričk a:))

    OdpovědětVymazat