31. 1. 2014

Friday

Ahoj ! tak tu po dlouhém týdnu je konečně pátek - ani nevíte jakou z toho mám radost. Alissa s PO přijeli docela pozdě, takže se do města chystám až teď. Venku nám pořád sněží a celkově se tady nic nezměnilo :D tady vám dám pár fotek z poslendího týdne :) 

- Alfred má radost pokaždé když něco pečeme a tohle byly jeho oblíbené borůvkové mufiny :D
- Astrid si oblíbila její bebis (mimino) které se jmenuje JAG MIN MAMMA :D (já moje máma) a musí nosit plenky a taky má pořád hlad a žízeň - což není divu, protože Astrid mu tu vodu vdycky vypije :D
- no na další fotce můžete vidět mé oblíbené pití AloeVera, které jsem si oblíbila víc než cokoliv jinýho !
- no a taky naši 'semla' takovou dobrotu, která je plněná marcipánovou náplní a hooodně šlehačky. Bohužel ji v obchodech / pekárnách najdete jen jednou ročně a to koncem ledna a v únoru, pak opět zmizí :( 

Tak, já vám přeju krásný víkend a zase se brzo ozvu !

5 komentářů:

  1. Zkusila bych tu dobrotu :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. podle mě je ta dobrota tak dobrá, že ji mmohou prodávat jen jednou ročně, aby se z lidí nestaly kuličky :D Dobrá teorie ne? :D
    Jinak dětska jsou hrozně ňuňáckovský! :)

    OdpovědětVymazat
  3. myslim ze to nebo ta semla je v tech obchodech jednou rocne z dobreho duvodu:-D protoze jestli je to tak dobre,jak to vypada,tak by vsichni byli za chvilku tlusta prasata,protoze ja byt tam,tak to jim po tunách:-D jinak ta astrid je dobra no:_DD s tou vodou a aloe taky miluju

    OdpovědětVymazat
  4. to sú rozkošné fotky!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat