7. 1. 2014

Back in Lidingö

Ahoj ! od Vánoc utekla dlouhá doba a můj děda už netrpělivě čeká na nový článek ! :D Do Stockholmu jsem se vrátila den před Silvestrem a to už jsem byla s A. :) Na Silvestra jsem byla pozvaná na rodinnou večeři s A. rodiči (což bylo moc fajn a bavilo mě pomáhat A. tátovi s jídlem :) ) no a potom už jsme jeli do města trochu oslavovat. Nakonec jsme byli docela veliká skupina, protože jsme šli do baru za Zuzkou, kde bylo dalších pár lidí. Konec konců jsem si to vážně užila, ale vůbec jsem se netěšila na další den na těch 8 hodin ve vlaku ...


No, hned na nový rok mě čekala cesta vlakem - tak jsem celá unavená koukala na filmy, chvilku spala atd atd (ještě že v tom vlaku je ta elektrika :D ) v Åre mě čekala Alissa a šli jsme k nim na jejich druhý barák ! (Oni tomu říkají byt, ale teda pro mě byt nemá dvě patra, dvě koupelny, saunu, tři pokoje pro hosty atd atd..) Okolí je tam moc krásné a zasněžené hory vypadají opravdu moc pěkně, bohužel já nejsem ten typ, co by měl nějak v lásce sníh a zimu ( kéž by tu bylo těch 40°C ) a tak jsem si ty dopoledne na svahu moc neužívala.. Každopádně včera večer jsme přijeli zpátky do Lidingö. Děcka s Alissou letěli a my s PO jsme jeli autem (opět krásných 8 hodin cesty... :D) no co si budem, nikdy jsem nebyla tak šťastná jako teď když jsem viděla ten nápis 'Stockholm län' .. ačkoliv byly hory krásné a prostředí okolí ještě hezčí, tak mně prostě vyhovuje ten ruch Stockholmu a to, že tu není žádný sníh (pro zatím :D )
No a jinak bych vám ráda (sice opožděně) popřála KRÁSNÝ NOVÝ ROK - HODNĚ ŠTĚSTÍ A ÚSPĚCHŮ AŤ SE VÁM DAŘÍ JAK V PRÁCI ČI ŠKOLE, TAK I V OSOBNÍM ŽIVOTĚ :)


5 komentářů:

  1. Krasny fotky :-) Jsem taky rada ze tady v CR nemame snih :-DD Uz bych klidne brala leto .. :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. great post!

    woul you like to follow each other?

    http://naifdolls.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  3. Jakou aplikaci prosím tě používáš v iphonu na úpravu fotek, koláží a tak? :) Myslím třeba fotky na instagram, děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, co já bych dala za sníh! Fotka s A. úžasně vtipné a prcek mě taky pobavil :) I Tobě přeju jen to nejlepší, ať se daří v novém roce :)

    OdpovědětVymazat