8. 12. 2013

The End

Tak a moje prázdniny jsou u konce :D.. zítra večer přijedou všichni zpátky a mě na zítra zbylo ještě pár věcí na dodělání :) 
Včera jsme s A. jeli do Lidingö a tak vlastně poprvé viděl, kde bydlím. (To jak mi záviděl mojí koupelnu se saunou ani nebudu zmiňovat) No a tak jsme vlastně měli takový easy víkend. Koukali jsme do rána na filmy a když jsme šli spát bylo 8 ráno (super no :D ) vstávali jsme o půl6 večer a v půl 7 nám A. dělal míchaná vajíčka na snídani :D (no ten je hodný ! :D ) no a chudák se teď musí učit, tak jsem ho vzala domů a dodělala jsem pár věcí (věřili byste že třídíte hračky a příjde A. a celé vám to rozhrabe a pak se ještě diví proč to jako bylo uprostřed pokoje všechno !!! :D ) 

No, teď už ležím v posteli (po sauně ♥ ) a budu koukat na The Originals - začala jsem na to koukat včera a strašně mě to baví :D snad to nepokazí tak jak The Vampire Diaries :D


3 komentáře:

  1. taky tě ty upiři deniky prestaly bavit snad uz po prvni rade?:D mozna jim dam druhou sanci, uvidim..a tohle jdu stahnout, kdyz teda rikas, ze je to fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nějak The Originals nechytlo :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se tak těšila na pátou řadu TVD a pak jsem byla zklamaná, za to na The Originlas jsem teď úplně závislá!

    OdpovědětVymazat