21. 12. 2013

Saturday

Ahoj z České republiky ! .. pátek byl pro mě dost chaotický. Ráno jsem šla ještě na snídani s Brönwyn a pak hurá na letiště. Na odbavení jsem čekala půl hodiny v řadě a v letadle seděla tak otravná rakušanka, že mi bylo moc líto těch letušek (na kterých šlo zjevně vidět, že už jí mají plné zuby :D )
Večer jsme se ségrou šly na párty, zazpívat si s Terezkou Kerndlovou a tak jsem potkala půlku Břeclavi a fakt jsem si to užila :)
Každopádně jsem se vůbec nevyspala, protože jsme dneska jeli na Vánoční nákupy do Brna. No takže jsem dost unavená a čeká mě už pouhopouze film a postel :) ♥
Nooo a zítra mám v plánu projít tu naši Břeclav - těším se na drogerku a číňany :D ♥ no a pak hurá ven s Víťou, tak už se moc těšiiim :D ♥


3 komentáře:

  1. Ty jsi neměla nakoupena ze Švédska? :-) Se nedivím, že jsi se nevyspala. Já bych zítra asi do drogerky nevstala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo to mám ze Švédska. Já byla nakupovat pro sebe :) :D

      Vymazat
  2. Vzpomněla jsem si na vás, když Terka psala, že jede do Brna :)

    OdpovědětVymazat