19. 12. 2013

I will miss you Brönwyn 

Dny utekly jako voda a od Brönwyniného příjezdu se stalo několik věcí, kdy musela změnit rodinu za druhou, která ji řekla, že ji vlastně ani nepotřebují a tak (ani se jí nedivím) se jí třetí rodina už hledat nechce.. taky jí chybí domov a přece jenom ta komunikace ze Švédska do USA není zdaleka tak lehká, jak do Česka. No a tak se Brönwyn rozhodla, že po Vánočních prázdninách už do Stockholmu nepřiletí. Zítra se mnou pojede jako doprovod na letiště a tím se na dlooouhou dobu rozloučíme :( Každopádně vím, že si budeme hodně volat na skypu a že mě přiletí navštívit (a když bůh dá tak já se taky podívám do Californie) 

Hey Brönwyn, I will always be here for you. ♥ and I'll miss you so much ! 

No a jinak už jsem sbalená, mám dokonce i vytisknutou letenku (kterou beztak nikdy nepotřebuju :D ) a dostala jsem dárek k Vánocům ! Dostala jsem několik workout triček a workout kalhoty, takže mám velikou radost a těším se, až to v lednu všechno vynosím (a koupím si novou kartu do posilky :D )
Zítra se mnou B. jede ještě na letiště, takže si dáme společnou poslední snídani ve městě a pak se vám už ozvu pravděpodobně z Břeclavi ! dobrou

1 komentář: