3. 12. 2013

Hello ! 

Pokud byste čekali nějakou crazy převratnou změnu mých vlasů (a to věřím že několik z mých kámošů čekalo po tom, co jsem napsala na facebook status :D ) tak se nic nekonalo :) Moje vlasy dostaly pouze hnedý melír - přesně tak jak jsem si to představovala - aneb vypadají mnohem víc přirozeněji !!  teď už mě jen čeká stříhání, protože můžete vidět, že mi docela porostly :-O no a taky se vám budu snažit vyfotit nějakou lepší fotku slibuju :D 

No já a ségra se teď nachystáme a půjdeme do města na nákupy a tak :D Zítra už zase letí domů .. tak rychle to uteklo :/ 

6 komentářů:

  1. Kdyby se ségra nepřeřekla na blogu, tak bych si myslela, že se obarvíš celá na hnědo :D Ale jelikož zmínila melíry, tak pohodáá :D:) Už se těším na lepší fotku :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky mam meliry, vypada to prirozeneji a mas to krasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že to takto vyzerá lepšie:)

    OdpovědětVymazat
  4. Podla mna ti to pristane, vyzera to lepsie a prirodzenejsie. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, to vypadá naprosto božsky. Taky momentálně přemýšlím o něčem podobném, protože se bojím, aby to v létě nevypadalo až moc nepřirozeně. Je to skvělé :))

    OdpovědětVymazat