24. 12. 2013

God Jul

Ahojte všichni ! přeji všem KRÁSNÉ PROŽITÍ VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2014 AŤ SE VÁM SPLNÍ VŠECHNA VAŠE PŘÁNÍ :) 
Já už se teď začnu chystat a čeká na mě super-úžasný bramborový salát a řízky k večeři - mňam :D ♥ a pak už hurá na rozbalování dárků a sledování pohádek v televizi :D

no a tady už já s Terezkou Kerndlovou :D 

13 komentářů:

  1. nosis ty jeste neco jinyho nez tohle triko a svetr s letni dzinovou jupkou ve spod?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. sluší vám to moc :) kočky

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší vám to. Ty se s ní znáš nějak blíž? Mačkáš se k ní chudince. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší vám to.. Ale Tereza K. je nějak moc strnulá, ale ty tam vypadáš přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  6. You both look great.
    following you back.
    Kisses

    Alicia & Sofía
    http://asstyleanddesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší vám to.
    Nejdřív mi ani nedošlo, že je to Tereza, ale říkala jsem si, že ji odněkud znám :D

    OdpovědětVymazat
  8. kráásne ;)
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé krásné fotky, jste obě krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé Terezka. Hned bych šla na její koncert. Sluší vám to oběma.
    Hezký nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
  11. I love it! Thank you for sharing! :)
    P.S. What do you think about following each other? I'd be really happy if you wanted to! :) Let me know.
    Happy New Year!♥
    Tina

    OdpovědětVymazat