10. 11. 2013

Weekend

Ahoj ! Můj celý víkend jsem strávila s Amadeusem. (bez párty - takže mi můj děda nemusí závidět tenhle víkend :D ale neboj, já to brzy napravím :) )) V sobotu ráno jsem jela k němu, večer jsme šli hrát kulečník - a dokonce mi to šlo i když jsem teda nevyhrála :D krásně jsem se vyspala až do 12 (takže NEJSEM VŮBEC UNAVENÁ - doufám, že si to všichni budou pamatovat, že jsem to napsala ! :D ) no a domů jsem jela až po večeři. Takže podtrženo sečteno byl to fajn relaxační víkend :) 
Teď už ležím v posteli, těším se až se podívam na  The Carrie Diaries a půjdu spát. Zítra mě čeká pracovní den a posilovna (kterou jsem přes víkend vynechala žejo :D )


3 komentáře:

  1. jé, taky bych si nejradši sedla za volant :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé jaká řidička :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat