17. 11. 2013

Weekend

A. byl celý víkend na rybách a tak mi nezbývalo nic jinýho než strávit nějaký 'relaxační víkend' :D v pátek po večeři jsme s Brönwyn jely ke mě na byt, koupily si nějaký jídlo, cookies a brambůrky a koukaly jsme se na Napoleon Dynamite (kdo to neviděl tak doporučuju, je to hrozná sranda :D ) 
V sobotu jsem jela do Skogås za Zuzkou a tak jsme vykládaly a vykládaly a bylo to moc fajn. Zpátky na byt jsem se dostala v půl 8 večer (a to jsem k Zuzce přijela v půl3 :D ) no a potom už jsem měla skype time se ségrou a hurá do postele.. Mezitím si Brönwyn vykládala s Austinem až někdy do 4 ráno, šla spát - v 8 se vzbudila (což mě taky vzbudilo) šla znovu na skype s Austinem asi na pár minut a šla si zase lehnout a pak mě znova vzbudila v 10 tím, že OPĚT šla na skype s Austinem. Abych řekla pravdu trošku mě tím naštvala.. Ani si nemají co říct, on tam brnká na kytaru v 8 ráno a budí mě tím !!! Koukaj spolu přes skype na nějaký seriál, oba dva to nemají na sluchátkách, nechápu jak to nemůže rozčilovat ani jednoho z nich, když mě to lezlo absolutně krkem :D  A ještě mi udělala bordel v kuchyni větší než A. a to už je to říct.. (musela jsem si trošku postěžovat no :D) 

Ve 4 mě vyzvedla Alissa v Lidingö a jeli jsme spolu nakupovat, protože v úterý má PO oslavu narozenin a tak bylo nutné nakoupit milion věcí (taky to vyšlo na 6 000kč :D ) a zítra už začínáme s chystáním .. to bude něco ! tak doufám že to alespoň bude stát za ty všechny peníze, snahu a čas :D
Alissa taky uvařila večeři a já jsem po véči šla do sauny a teď už mě čeká jen válení v posteli :) no a zítra opět hurá do práce a posilovny (těším se ! - a to si nedělám srandu :D )


1 komentář: