12. 11. 2013

Tuesday

Ahojte ! je teprve půl4 a ve Stockholmu je už tma jak v pytli -a bude hůř ! Děcka dneska vyzvedává Alissa, takže jsem stihla posilovnu už dopoledne a večer nemusím nikam trajdat :) Jinak je tady snad všechno při starém. Za pár dní přijede ségra na návštěvu, tak se těším, až jí tady všechno ukážu :) No ale na co se netěším - příští týden má začít snežit.. tak dej bože, že to byl jen hloupý vtip :D Ačkoliv se nemůžu dočkat na bruslení na ledě ♥ v Lidingö nám otevřou brzo venkovní bruslení - hurá hurá :D A co vy? těšíte se na zimu a sníh, nebo byste hned zase zpátky brali léto (jako já :D


4 komentáře:

  1. Já už bych zas nejradši aspoň jaro. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. mě se líbí když sněží, ale jenom, když jsem zavřená doma a můžu na to koukat z tepla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sníh je pěkný když je všude bílo a ne taková sračka :D :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zimu ráda, pokud není taková ta vlezlá :)). Ale Vánoce bez sněhu? To mě vždycky štve, protože většinou sníh není :). Mám zimu ráda, má také své kouzlo :)!!!

    OdpovědětVymazat