21. 11. 2013

Thursday

Ahoj ! Tak abych dodala něco k PO oslavě narozenin - bylo to moc fajn, ale tolik práce co jsme s Alissou měly.. Nachystané jsme měly tři předkrmy, hlavní jídlo byla rybí polívka - která byla mňam a to já bych normálně takovou polívku nejedla :D ale přece jim tam u stolu neřeknu - tak jako sorry ale tohle já nejím, neboť to vypadá jak kdyby to už někdo jedl - ale co jsem si uvařila to jsem taky snědla a bylo to dobrý :D !! no dort se mi taky povedl, (pokud budete chtít můžu napsat recept ! :) ) takže jsem na sebe byla pyšná :) Nejhorší na celým dnu bylo, když nám už ráno volala uklizečka, že nemůže přijít.. ten výraz co Alissa měla na tváři byl opravdu zastrašující :D
Nakonec vše ale dobře dopadlo a všichni jsme byli spokojení ! :) 

na včera jsme měli objednanou jinou uklizečku - díky bože, protože toho nádobí a nepořádku kolem bylo až až.. po úklidu jsem si zašla do posilovny a večer jsme si s Alissou a PO dali ještě nějakou tu skleničku šampaňského :) 
Dnešek mám takový volný - Alissa brala děcka do školky, takže jsem měla spící dopoledne, zajela jsem na nákup a večer se chystám na kurz sebeobrany (to teda hodně štěstí pro mě :D) 
No a zítra mě čeká celý den + noc s děckama, protože Alissa a PO jedou spolu na noc do lázní. Sobotu a neděli strávím s A. + Příští týden už přiletí ségra ♥ už aby to bylo ! 




6 komentářů:

  1. Klidně dej recept :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stůl vypadá krásně. :) Bílá je super.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten připravný stůl..no to je nádhera♥

    OdpovědětVymazat