7. 11. 2013

Hockey time

Včera jsem nakonec posilovnu nevynechala a stihla jsem to i s Ravenswoodem, který mě baví víc a víc :) No za to dneska jsem ji vynechala a byla to veliká chyba. Tak já místo posilovny koukám na hokej Česko-Švédsko.. převelice Amadeusovi vykládám jak Česko na 1000% vyhraje atd atd.. a po druhé třetině to je 5:0 pro švédy?? tak to snad ne :D no pak jsem to vzadala a šla do postele .. Každopádně můj milý Amadeus mi nezapomněl několikrát ještě napsat že to skončilo 6:0 .. no a ponaučení pro mě - nikdy se s ním nebudu vsázet ! :D


No zítra mě čeká teda ta posilovna, večerní hlídání a potom už se konečně pořádně vyspím ♥ a o víkendu oslava Zuzčiných dvacetin :) Co máte vy v plánu na víkend? 

6 komentářů:

  1. Trapas, divila bych se kdybys clanek o hokeji napridala.
    jinak, nefot se prosim. je to des..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda teda, že jsem ho přidala :) alespoň ses ničemu nemusela divit. A jinak, nechoď na můj blog, taky mě to zrovna nějak netěší :)

      Vymazat
  2. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat
  3. já se chystám na natáčení Česko vaří s Pohlreichem :) takže se taky těším

    OdpovědětVymazat
  4. Klukům to docela nandaly no ://

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra ten hokej jsem prošvihla a to ho tak ráda sleduju:D

    OdpovědětVymazat