2. 11. 2013

Hello November

Jsou čtyři hodiny odpoledne a Stockholm vypadá jakoby bylo nejmíň 19.00 .. a já se cítím jakoby bylo 22.00 :D Včerejší Halloween party nebyla zas tak strašná já jsem upekla super oreo/čokoládový cake a s Olou jsme udělaly krásné halloween hamburgery :D 



pak už byl čas jet za Amadeusem do města.. dnešní večer však plány ještě nemá a vůbec by mi nevadilo ho strávit v posteli s nějakýma godis a filmama :D a jak si vy užíváte první listopadový víkend? 

5 komentářů:

  1. mňáám, oreo cake mám vysněný na narozeniny! :D
    první listopadový víkend si nějak moc neužívám...čeká na mě spousta rozhodování, důležitých povinností apod., takže nic moc...:/

    OdpovědětVymazat
  2. Nominovala jsem ještě tvůj blog na pokračování řetězce :) jestli budeš chtít, tak se můžeš u mě zúčastnit

    OdpovědětVymazat
  3. Dortík vypadá báječně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat