18. 11. 2013

Hair

Ahoj ! dnešní článek bude s prosbou o radu :D Poslední dobou tak přemýšlím jak oživit ty moje nudné (až moc blonďaté ) vlasy.. to že potřebují znovu ostříhat je jedna věc, ale další věcí je - barva.
Mojí otázkou tedy je :

1. hnědý melír? 


2. zůstat blond? 



14 komentářů:

  1. Ten hnědý melír se mi na té fotce moc nelíbí.... Ale když jsem ho v blond vlasech měla já, tak to vypadalo fajn, takže asi jen špatná fotka, tipuju. Taky si tuhle otázku pořád pokládám :D Hele a co koupit třeba příčesy a jen si pohrát s délkou?

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud chceš změnu, zkus hnědý melír, ale ne tak hustě jak to máš na fotce, třeba jen pár pramínků :) Taky jsem měla v mých vlasech hnědý melír a vlasy získaly tak trošku "oddech" od blond. Má kadeřnice říkala, že je fajn si třeba jednou za rok dát tu hnědou, ať ta blond není jednolitá :) Ale musím říct, že tobě ta celá blond fakt sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mi se tedy víc líbí ten melír, vypadá to přirozeněji. A nepůjdou tak vidět odrůsty.

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě sluší obojí, ale zustej u blond :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. skze ty odrosty to je jedno ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja by som mozno vyskusala aj ten hnedy melir, ale teda je to na tebe, zvol to, v com sa budes citit najlepsie. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Hnědý melir mi k tobe tak nejak jde vic :)

    OdpovědětVymazat