24. 11. 2013

Du vet att du är svensk om du tror att du får evig lycka om du lyckas knäcka en pepparkaka i tre delar :)


Ahoj všichni ! můj krátký víkend rychle utekl, ale já jsem si ho i tak užila :) V sobotu odpoledne jsem jela s Brönwyn na byt a později jsme jeli do města za A. a jeho kámošem. Ti už však nějakou dobu byli na baru takže už u nich panovala lepší nálada. Nakonec se ta jejich nálada celkem zvrtla a tak jsem byla ráda, když jsem A. dostala vůbec domů. (víte já měla tak akorát 2x cider, protože jsem po tom víkendu s děckama byla dost unavená ale já si to vynahradím příští víkend až až)  :D Dneska nás A. mamka pozvala na večeři v Hard Rock Café (no teda první to měl být brunch, potom oběd, ale jelikož se nám moc nechtělo vstávat tak z toho byla večeře v 7 večer :D ) Teď už však ležím v posteli, stáhnu si The Carries Diaries a půjdu spát. Tenhle týden mě čekají jen tři pracovní dny :) pak mám volno a konečně přiletí ségra !! už se vážně nemůžu dočkat. A jaký byl váš víkend? 

2 komentáře: