28. 10. 2013

You Better Work B**ch


Ahojte !! tak nám začal další nový týden ! Půl Švédska čeká dneska v noci na velikou bouřku, která nám byla předpovězena a dělají z toho naprostou katastrofu :D 
Ráno jsme s Olou zašli do posilovny. Konečně jsem si koupila kartičku - zatím jen na měsíc.. Ale bylo to tam uplně super, takže zítra jdeme znovu :) už se na to těším !:D 
Jinak můj týden asi nějak zajímavý nebude. Ve čtvrtek je Halloween a jelikož 'moje rodina' je napůl Americká tak samozřejmě u nás pravý Halloween nemůže chybět ! :D v pátek tímpádem bude děcká párty s rodinou od Oly, takže mi to nevadí, protože se alespoň zabavíme :D no a mě bude čekat nějaké pečení dortu - ten už jsem si vyhlídla a doufám, že se podaří protože vypadá dokonale !:D




4 komentáře:

  1. stejně jako Angličani, bude bouřka, bude hurikán, odnese nám to dům :D Posilka je super, kdybych tam nechodila už bych asi byla tlustá jako sud s tím jak jen jím a jím :D Uuu Halloween, už se těším :))

    OdpovědětVymazat
  2. v posilce mě to taky baví.. :) a na pásu uběhnu víc než normálně

    OdpovědětVymazat
  3. Uz se tesim, az zase budu slintat nad fotkama dortu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo do posilky jsem chodila ani ne měsíc nebyl čas tam chodit furt :D Těším se na fotky dortííku :P

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat