20. 10. 2013

Work, Bowling, Party..

Ahoj ! tak se ozývám po dlouhé době ale jako obvykle jsem vůbec neměla čas :D .. V pátek jsem pracovala až do noci, protože ve Stockholmu byl IF TENNIS WEEK a Alissa s PO měli lístky :) Moc mi to nevadilo, alespoň jsem mohla koukat na televizi a odpočívat :D 
V sobotu ráno jsem byla ještě chvilku s děckama a potom jsem vyrazila za Amadeusem do města. Zašli jsme na oběd do indické restaurace - v nápojovém lístku místo ZLATOPRAMEN stálo SLATO PRAMEN :DDD takže si dokážete představit, jak jsem se smála :D potom jsme zašli koupit pár piv a víno a jeli k němu na byt koukat na televizi :D 
Později večer přišla Brönwyn a Tessa a pak jsme se setkali se Sebastianem, Alexem, Olou, Tiou a Emmou :) nooo a vyrazili jsme na bowling. SAMOZŘEJMĚ ŽE SE MUSÍM POCHVÁLIT, ŽE JSEM VYHRÁLA NAD VŠEMA ALE HLAVNĚ NAD AMADEUSEM TAKŽE JSEM PROSTĚ NEJLEPŠÍ. To že bowling pro 8 lidí stál 820 sek :-O to jsem se zhrozila, ale to je švédsko no .. 
Poté jsme se vydali všichni ke mě na byt a udělali si svoji house párty, která stála za to ! Tolik co se stalo je jako z nějakýho Americkýho filmu, ale bylo to super úžasné ! 
Noooooooo až na ten pohled dneska ráno (prej ráno - bylo 15.00 :D )zase tak super úžasný nebyl .. Naštěstí mám super kámoše a všechno jsme tam uklidili - takže díky díky ! Já s Amadeusem jsme se pak vydali na snídani/oběd/večeři - kterou jsem si s tou kocovinou ani nevychutnala a to byla fakt mňamka :D No a on potom šel domů a já jsem měla sraz se Zuzkou a Alexem na kafe. 
Víkend byl fajn, ale utekl az moc rychle :D Zítra ráno jede Alissa zase pryč az do středy, Astrd má horečky + zánět spojivek takže mě čekají dlouhé dny ...no a já už jen doufam, že jste si i vy užili váš víkend :) 


2 komentáře:

  1. To se divím, že znají naše pivo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo to znají :) Zlatopramen, Staropramen, Starobrno, Pilsner atd atd .. prodávají všude :)

      Vymazat