12. 10. 2013

Weekend

Ahojte, během posledních dnů jsem toho teda moc nenaspala .. Ve čtvrtek konečně přijela Alissa a tak jsem se sbalila a jela k Amadeusovi. Zašli jsme na pizzu a spát jsme (já jsem šla :D ) někdy před čtvrtou.. k tomu jsem se pořád budila a budík nám zvonil v 7 ráno, protože jsme oba šli do školy (bože už jen 2x :D ) já jsem teda chtěla jít za školu, ale to by jeho rodiče asi nebyli nadšení (a moji taky ne až by si to přečetli :D ) a on by pak nedostal svoje peníze, protože zaspává několikrát týdně :D 
Samozřejmě v pátek jsem byla totalně unavená, takže jsem usnula kolem 4 hodiny na bytě a neměla jsem energii totalně na nic takže jsem si akorát vzala knížku od Alissy ' he's just NOT that into you' ... a stašně mě to začalo bavit ta knížka (lepší než film ! i když ten byl taky super :) ) 


Dneska ráno jsem chvilku byla s děckama, pak jsem potkala Brönwyn a Ninu na kafe a teď už sedím na bytě s kopcem zrmrzliny ( ze kterýho je mi teď špatně ) a večer půjdeme i se Zuzkou tančit, tak se těším !! ♥ Amadeus je na summerhouse - protože víte ona je teď nejaká sezona nějakých speciálních ryb :-O (opravdu mě to moc zajimá :D ) tak když chce, ať si rybaří :D 



3 komentáře:

  1. klidně bych tam jela lovit ryby, hlavně abych byla ve Švédsku :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta druha fotka uplne rika "jedte do svedska!" :D

    OdpovědětVymazat
  3. jéé nádherná fotka ta druhá..takhle má vypadat krásný podzim, ne jako u nás v Hradci haha:D

    OdpovědětVymazat