23. 10. 2013

Wednesday

Dobré ráno ! mým prvním plánem bylo jít spát hned po tom, co zavezu děcka do školky .. ale pak mi došlo, že mám PLL !! ♥ jsem z nich neskutečně nadšená a o to víc mě potěšil fakt, že Alisson žije !! já jsem to věděla prostě ! :D (všem, co s tím nepočítali a přečetli si to až teď + neviděli nový díl se omlouvám :D )No mě teď čeká ještě Ravenswood (který alespoň po shledénutí PLL vypadá super) a pak pojedu za Brönwyn - učit ji vařit :D 
Zítra je zavřená školka, tak to vypadá, že budu mít volno :D huraaaaa !!

no není prostě roztomilá ?

6 komentářů:

  1. Jo supr, PLL jsem jeste nevidela a uz se ani divat nemusim :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tož jako já to ještě neviděla :D :D musím dneska kouknout! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, uplne princezna:3 Na PLL jsem se jeste nepodivala, ale nejak mi nevadi, co jsi prozradila, ja to tusila :D

    OdpovědětVymazat
  4. hnedka běžím stáhnout nové PPL!:-D

    OdpovědětVymazat