3. 10. 2013

Thursday

Ahoj ! tenhle týden mi nějak utíká, ani se mi nezdá, že už je čtvrtek. Ráno jsem hodila děcka do školky a jela jsem do města s Alexandrou. Jak naschvál po celém Stockholmu (máme tady tři veliké Zary) jsou jediné dva páry mých vysněných botů a to v čísle 38 a 42 - takže děkuju moc no :D ale já si je objednám alespoň přes net ! :D

Za chvíli mám v plánu začít s mým domácím úkolem, což se mi teda vůůůůůůůůbec nechce .. a potom mě čeká už jen vaření a večer si zajdu zaběhat. Myslím že tu máme poslední dva dny slunce a od soboty už je tu zase jen a jen déšť.. Každopádně na víkend se těším, protože  mám super plány, ale o tom už později :) 


Brönwyn musí opusinkovat každého psa, co na ulici potká :D 

5 komentářů:

  1. Taky mipřijde, že to nějak utíká. :) Jinak moc pěkná fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. jo už jen zítra a je zase víkend:) ty boty si alespoň objednej!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Me prijde, ze je furt jen patek:D Ta fotka je sladkaa:)

    OdpovědětVymazat