17. 10. 2013

take me back - back to summer paradise


Jak se tak dívám z okna, do toho hnusného počasí, tak z toho vůbec nemám radost. A o to horší je, že v pátek má začít sněžit :-O !!! (bože, dej ať tomu tak není !! )
Tenhle měsíc pro mě bude největší na výdaje.. 1. letenka domů to není žádná levná sranda (bohužel) a taky se musím zmínit, jak jsem šikovná - aneb kde ku*va kontrolují v 10 v noci, když prší a je hnusně- parkování ??? :D takže prosím pěkně přišel mi dopis, že jsem parkovala na rezervovaném místě (to parkoviště bylo pro lidi z bytovky, ale cedule byla na upně jiným parkovišti, takže kdo to měl vědět? ) no a tak pro mě to znamená hejdå 450sek .. PO to chce zaplatit za mě, ale to si nenechám - je to moje chyba takže tak :D no a za zbytek prosím pěkně mě čekají dárky k Vánocům, které tentokrát nakoupím tady s předstihem ať se nemusím nervovat na poslední chvíli :D
Jinak už se taky opět těším na víkend. Půjdeme zase na bowling a musím znovu porazit A. ať se mu můžu zase další dva měsíce smát :) (i když on mi to pořád vrací tím golfem z léta :D )
+ něco pro mojí mámu : DNESKA NEJSEM UNAVENÁ :)) 

5 komentářů:

  1. Už sněžit? :D no tak to bych nechtěla :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou nádherné fotky, taky mi úplně připomněly léto:D

    OdpovědětVymazat