27. 10. 2013

Sunday

A víkend je opět u konce - akorát, že jenom pro mě ! jak Amadeus tak vy v ČR máte podzimní prázdniny a já chudák zase nic :D 
Den jsem dneska strávila se Zuzkou a hledali jsme nějaký batoh do školy pro jejího bráchu. Kdyby její přítel John měl dobrý vkus tak jsme ho vybraly hned v prvním obchodě, ale néééé my prošly tisícem batohů, než jsme našly ten pravý ! :D Ale tak, alespoň jsme se zabavily a snad se bude Vojtovi líbit :)
No mě už dneska čeká jenom nový díl The Carrie Diaries a pak jdu spát. Mimochodem, pociťujete nějak změnu času? já teda vůbec :D



6 komentářů:

  1. co se týče prázdnin tak to je snad poprvé co ti nezávidím zahraničí:D jinak ti to moc sluší!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda pociťuju zdá se mi to všechno dlouhé :D :D možná to bude tím že jsem vstávala už v 7 hodin změněného času :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. jéé na carrie diaries jsem úplně zapomněla, musím to stáhnout !
    moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Ani mě ten čas snad poprvé v životě nijak nepoznamenal, divný divný :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Neboj, mě také nečekají prázdniny, hezky dneska zpátky na koleje a zítra do školy :D

    OdpovědětVymazat
  6. prosimte musis se furt tvarit jako by te nakopl kun do ksichtu?

    OdpovědětVymazat