13. 10. 2013

Saturday night

Včera to bylo super ! .. Brönwyn nakonec nejela, takže to bylo na mě, Zuzce a přidal se k nám Alexander. Se Zuzkou jsme popili doma a zbyvalo nám 15 minut dostat se do centra (to že si Zuzka musela zapálit, tak jsme nestihli metro nebudu zmiňovat :D ) tímpádem jsme museli vzít taxi.. (tak drahý taxi a to jsme prej dostali slevu :-O ) Tak či tak, přišli jsme o DEBILNÍ JEDNU MINUTU později a tak nás už nepustili dovnitř zadarmo (debilní švédské pravidla !!)  Každopádně až na ty ceny alkoholu ve vnitřku to bylo super .. ale dalo se to čekat od jednoho z nejlepších klubů žejo :D  Na byt jsem se dostala někdy po třetí hodině a tak jsem fakt uvítala, že jsem konečně mohla spát dlouho :)) 
Dneska přijede Brönwyn a půjdeme do Espressa na nějaký kafčo a večer mám v plánu už takovou tu klasicou neděli a to - saunu a spát :D



1 komentář:

  1. super že ses bavila :-) moje sobota byla spíš taková relaxační hm

    OdpovědětVymazat