26. 10. 2013

Little party never killed nobody

Včera jsem měla poslední školu (díky bože :D ) s Tessou jsme vyrazili do města na kafe a ja jsem pak už šla za Amadeusem. Večer jsme se opět sešli všichni u mě na bytě a pili jsme a tančili a hráli hry atd atd.. Bylo to moc fajn, Ola dokonce měla foťák, takže až se ke mě dostanou dneska fotky a pokud bude nějaká stát za to, tak vám je ukážu ! :D 


Dneska 'ráno' (takže po obědě) jsme šli s Amadeusem do města na hamburger :D a to byl ten nejlepší burger jaky jsem kdy za poslední dobu měla a s tou nejlepší omáčkou ♥ (bylo to dokonce lepší než tatarka :D ) No já už jsem později musela jet, protože jsem slíbila, že dneska večer pohlídám děcka a PO s Alissou můžou jít na večeři. Každopádně bych nejradši hned teď šla spát ! (a tak doufám, že dneska děcka brzo usnou :D:D )



5 komentářů:

  1. Na té druhé fotce nahoře vpravo si totálně zlatá :-) A jaký má Amadeus takový zamyšlený výraz, roztomilé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, jenom v nadpise by mělo být anybody, nemůžeš mít dva zápory v anglické větě :)

    OdpovědětVymazat
  3. já už nějaký ten rok anglicky mluvím, takže asi vím, že nesmíš používat dva zápory ve větě :) Každopádně to není z mojí hlavy žejo, tak http://www.youtube.com/watch?v=0ZgjmE6xdaw - zkus třeba napsat Fergie že to má špatně ! :D

    OdpovědětVymazat