22. 10. 2013

I can't wait !


Taky se tak těšíte na své oblíbené seriály? .. Já se nemůžu dočkat nového dílu PLL, celé nové série Carrie a Ravenswood bude taky super (alespoň v to doufám) .. No za to už jsem někdy dávno přestala sledovat TVD i když teď čtu jak jsou super, tak přesmýšlím, že bych s k nim vrátila.. a jaké jsou vaše oblíbené  seriály? 

7 komentářů:

  1. Na PLL sa dneska už dneskutočne teším, dúfam, že tento diel nesklame.. a Ravenswood, som zvedavá.. Na Carrie sa tiež veľmi teším.. A upírske konečne nie sú tak nudné teraz.. aj keď viac ma baví The Originals!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takuvse hrozne moc tesim! Na PLL a Carrie <3

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevíš jak se nemůžu dočkat PLL a Carrie <3 Upíry už nesleduju a ani mě to nějak nebaví už....:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja sa neskutočne teším na Carrie a na PLL som sa zaviazala, že nebudem pozerať seriál pokým neprečítam všetky knihy.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mega moc těším na PLL :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. TVD :) Každej čtvrtek na ně netrpělivě čekám :D PLL jsem zase přestala sledovat já, ale zase se k nim někdy vrátim :)

    OdpovědětVymazat