31. 10. 2013

Happy Halloween

Vím, že v Česku Halloween neslavíme, ale tady se celkem slaví. Švédi to sice až tolik neprožívají, ale moje rodina je jiná ! (to víte, Alissa je z USA takže pravý Halloween nesmí chybět :D ) Včera děcka s Alissou vyřezali nějaké dýně, dneska má Alfred Halloween party ve školce a zítra máme Halloween party u nás ! 
Moje vlastní párty na víkendový Halloween ještě ani nemám :D nejsem zrovna ten typ co by se nějak oblíknul do různých kostýmů a chodil tak po městě, takže to spíš vidím na klidný víkend s Amadeusem u hororů :D (to je horší než cokoliv jinýho !:D ) 
no a co vy? slavíte halloween? oblíkate si  kostýmy a nebo to zabalíte stejně jako já ?:D




4 komentáře:

  1. Já bych ho klidně brala aby se slavil, ale to chození by mě nebavilo :D :)) Bych chtěla mít různé výzdoby po baráku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla, aby se to slavilo i u nás. Strašně mě to láká se za něco převléct, jako ne třeba za nějaký trapný převlek typu čarodějnice se špičatým kloboukem nebo princezna. Ale něco, do čeho každý vloží svou kreativitu, něco super prostě :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to já to slavím i tady v ČR haha, teda slavím, udělám ze sebe zombie, udělám pár fotek, bafnu na tátu když přijde domů z práce a hotovo :-D

    OdpovědětVymazat
  4. docela bych u nás Halloween uvítala..zatím jen doma vyřezáváme dýni

    OdpovědětVymazat