8. 10. 2013

Good morning

Ahoj ! Včera Alissa opět odjela do Åre, takže je doma všechno na mě a na PO. Včera jsem jela za Zuzkou do Solletuna a musím uznat, že zorientovat se v tom Stockholmu, to není nic pro mě :D každopádně ať žije navigace v iPhone, protože jinak bych se tam asi nedostala :D .. (Taky už si zvykám na tlačenice mezi těma Kamioňákama atd, protože to si i v tom LandRoveru připadáte hrozně maličcí .. no a že dálnice mají 4-5 pruhů a můžete jet jen 110 to mě fakt štve !! :D)

Dneska pojedu nakoupit a taky mi přišel email že už si můžu vyzvednou svoje botky, tak se už moooc těším :D ♥ (hned jak je vyzvednu tak bude článek NEW IN :) )jak odejde naše nová uklizečka, tak si půjdu zaběhat, vyzvednu děcka, uvařím no a večer zakončím asi saunou ! :D 
Každopádně vím, že moje články jsou pořád o tom jednom a tom samém, ale moje dny jsou tak nějak stejný.., ale tak budu se snažit něco vymyslet ! :D

naše malá modelka :D 








4 komentáře:

  1. jůů, to jsou roztomilé fotky:))

    OdpovědětVymazat
  2. tak malá modelka je krásna a zlatá

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky, ty děti jsou moc roztomilý :-)
    Nechceš udělat článek o tom, které aplikace používáš v telefonu? Nebo natočit video a naučit nás pár frází ve Švédštině? :-))

    OdpovědětVymazat