30. 10. 2013

Good Morning Smoothie

Dobré ráno všem !Je mi jasné, že půlka z Vás ještě spí, protože máte prázdniny, ale já jsem od 7 na nohou ! :D V plánu nemám vůbec nic (posilovna mi zůstala až na večer ať nejde Ola sama :)) ) děcka mám ve školce a tak mi zbyl čas na něco dobrého ke snídani :D ♥ Je to ten nejlehčí smoothie na světě, takže si ho můžete udělat i vy a samozřejmě mi dejte vědět, jak vám chutnal ! :) ( je strašně moc dobrý :D ) 

Jako první jsem zvolila borůvky (moje jsou mražené)

banán (já jsem dala jen půlku, jelikož jsem dělala jen jednu porci)

vanilkový jogurt, jablkový džus a jahodový džus - ten není potřeba ale mě tam chutná :D 

no a pak už všechno jen rozmixovat 






4 komentáře:

  1. Já jsem na nohách od půl 8mé,protože mě bolí záda,takže nemůžu spááát :/ :D Smoothie vypadá hrozně dobře a musí to být skvělýý! <3

    OdpovědětVymazat
  2. No kruci, to vypadá sakra dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam! ♥ Je hustý, jak jsou ty suroviny v zahraničí úplně jiné :)

    OdpovědětVymazat