4. 10. 2013

En Kanelbullens dag 

Ahoj, tak tu máme Kanelbullens dag (den kdy jíte skořicové šneky - koupíte je všude možně a každý vám cpe jejich výhodnou cenu :D ) Ráno jsem měla školu, která mě dneska dokonce i bavila a po škole jsem měla sraz se Zuzkou a šly jsme do milovaného Epresso house, právě na toho skořicového šneka :D :)
Teď jsem ještě s děckama, protože Alissa a PO šli někam na drink a potom to vidím na výlet do města :) Zítra mě čeká super den se Zuzkou - budeme pít a tančit, takže dost těším ! no a vy si užijte víkend jak nejlíp to jde :) 


3 komentáře:

  1. Takovej den by se mi tůůůze líbil! Máme jenom palačinkovej den :((

    OdpovědětVymazat
  2. Kde jsi nakonec skončila?:)) Myslím školu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dala bych si šneka :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat