14. 9. 2013

Weekend

Ahoj ! Včera mi začal první školní den, no než jsme s Olou našly naši školu, tak nám to něco vzalo, takže jsme nakonec přijely pozdě :D Pak mě už čekalo jen vaření večeře pro rodinu a já sama jsem jela na večeři do města s Amadeusem. Po véči jsme se sešli s Brönwyn a Sebastianem, hráli jsme kulečník (teda oni hráli kulečník :D protože mě to vůbeeeeeeeeec nešlo a stejně to je nuda :D ) dali jsme si nějaký vínko a já jsem potom přespala u Amadeuse.  Takže nevím jak váš ale můj pátek 13. byl fajn :) 

Dneska ráno nám Amadeusova máma udělala super úžasnou snídani/oběd (brunch) a já jsem později jela domů. Dneska mám totiž hlídací večer.No a zítra má narozeninovou oslavu Vincent (ten malý černoušek, co byl u nás na návštěvě) a já pořád ještě nevím, jestli mám jít nebo ne. Na jednu stranu bude tam Ola, ale na druhou stranu se mi nechce trávit neděle odpoledne někdě mezi 10děckama a hlídat je, když mám jediný den volno :D 


1 komentář: