22. 9. 2013

Weekend

Ahoj ! omlouvám se, že jsem nenapsala dřív, ale nějak nebyl vůbec čas.. :) V pátek jsem měla školu a po škole jsem zašla na nějaké menší nákupy potřebných věcí jako - podzimní bunda, kalhoty atd.. Našla jsem ty nejkrásnější boty na světě, ale pořád ještě nevím jestli si je koupit nebo ne - vzhledem k ceně (ony jsou to totiž Ralph Laurent botky ) no a večer jsem strávila s děckama a potom přijela Zuzka :)
V sobotu ráno jsem pracovala a tak nějak jsem byla celou sobotu dost unavená. Avšak mě čekala veliká párty v 'mém' (není můj, pouze půjčený od rodiny) bytě :) Po obědě jsem teda jela do města, setkala jsem se s Amadeusem a koupili jsme něco málo k pití: 


K večeru jsme se setkali s Brönwyn a Sebastianem a všichni společně jsme zašli do obchodu pro jídlo. Večeři nám vařili kluci, takže my jsme s Brönwyn jen relaxovali u televize s kýblem plným godis a těch nejlepších brambůrek s dipama :)) :D 


No a po večeři (a plno uklízení, protože takhle hrozný bordel nemá ani můj taťka po vaření !! ) jsme už jen pili, tančili a hráli hrůzný hry :) 
Dneska ráno nás čekalo další uklízení, jelikož byt vypadal jak kdyby padla bomba ! Do snídaně se tentokrát pustila Brönwyn a ukázala nám jak to chodí v Americe, takže na stole nechyběli vajíčka, slanina, sýr, palačinky, marmeláda a spousty dalších dobrot :) 


Poté jsme se rozhodli koukat na DVD (které jsme za boha nemohli zapojit :D ) a pak už byl čas jet domů. Já jsem každopádně strašně moc unavená a nachlazená, protože někdo (Amadeus !!!! ) nechal otevřený balkon v noci .. a po dopsání tohohle článku jdu okamžitě spát i když můj původní plán byl koukat se na film :D 
No a taky doufám, že váš víkend byl alespoň z půlky tak zábavný jako můj a taky že jste se vyspali víc než já :D 


1 komentář:

  1. moc vám to spolu s A- sluší :-) a měla si zajímavý víkend

    OdpovědětVymazat