25. 9. 2013

Tuesday / Wednesday

Ahoj ! včera byl super den :) Ráno jsem zavezla děcka do školky ( to že jsem si spletla autobus, se kterým jezdím skoro denně je méně podstatná informace :D ) uvařila jsem oběd, sbalila si saky paky a vyjela jsem do města. Měla jsem takový volný den (budu totiž pracovat v neděli :D) tak jsem neviděla lepší možnost než ho strávit s Amadeusem.:) Prošli jsme město, zašli na kafe, koupili si pizzu domů a šli koukat na filmy. Já jsem teda každou chvilkou usínala, ale i tak ti bože děkuju že tentokrát ani jeden z filmů nebyl horor - naopak všechny byly komedie :D Mým původním plánem bylo jak se krásně vyspím, ale jelikož spát jsme šli ve 3 ráno a on musel v půl 9 vstavat do školy, tak můj plán nevyšel a opět jsem unavená už v 9 večer :D

Každopádně moje dnešní práce byla jen vyzvednou děcka ze školky a uvařit... takže jsem se moc nenadřela :D Jen si myslím, že jsem den ode dne víc a víc nemocná, takže teď tu ležím s čajem a beztak za chvilku půjdu spát :)


7 komentářů:

  1. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, zase tu začíná podzim a začínají být všichni nemocní. Na mě zatím teda nic neleze, ale abych si to nezařekla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strasne ti to sluší =-O
    taky jsem nějaká nachcipaná :'(

    OdpovědětVymazat
  4. Čauko ještě jednou :D :)) Nominovala jsem tě na svém blogu na Liebster Award :)

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Na jaké jste koukali filmy? :) hledám nějaké komedie na dovolenou

    OdpovědětVymazat
  6. http://cs.wiktionary.org/wiki/Amadeus Doporučuji prostudovat část "skloňování"

    OdpovědětVymazat