12. 9. 2013

Thursday

Ahojte ! sice pozdě, ale přece jen píšu. Můj den byl jedním slovem prostě super ! :)) Ráno jsem vzala děcka do školky a do oběda jsem volala s Aleksandrou (ne nepíše se s X), Maxíčkovou novou aupair. Po obědě jsem jela vyzvednou Brönwyn na nádraží a jeli jsme spolu na aupair coffé, které se tu koná každý druhý týden. To bylo moc super, poznala jsem další nové aupair (nevěřili byste kolik jich tady je !) Pak mě čekalo vyzvednutí děcek ze školky - dneska jsem si fakt to řízení užívala :) 
Když jsme přijeli domů, šli jsme skákat na trampolínu, což mě hrozně moc baví a Alfreda ještě třikrát tolik, protože když skáčeme zároveň tak skáče výš než obvykle a je z toho hrozně nadšený. (jen Astrid moc nadšená není, že musí sedět na boku :D ) Jako další zábavu jsem vymyslela pečení domácího chleba ! Nevěřili byste jak to dokázalo obě děcka zabavit a jakou radost měli, když viděli, jak se ten chleba v tý troubě zvětšuje a jak je krásný zlatý :D. (o to větší radost byla když ho Alfred ukazoval tátovi s tím, že on prostě upekl ten nejlepší chleba a musí ho teď sníst :D ) No a celý super den jsem zakončila půlhodinkou v sauně a super úžasnou sprchou potom. 
Zítra mě čeká první školní den, kafíčko se Zuzkou a začátek víkendu s Amadeusem :)) no co říct, nemůžu si ztěžovat :)) 



Alfred sebral Astrid cucek :D



2 komentáře:

  1. Jéé to je super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. taky bych se projela v Land Roveru :D :)

    OdpovědětVymazat