6. 9. 2013

SNART SNART !

Konečně je tady pátek ! u nás krásně svítí sluníčko, Astrid a Alfred jsou ve školce, já už jsem byla nakoupit a teď mám před sebou nějakou tu hodinku relaxu :) 



Odpoledne vemu děcka někam ven, uvaříme s Alfredem večeři a snad je nalákám na stavění železnice pro vlaky (jako obvykle :D ) Večer pojedu do města za A. a o zítřku není ještě uplně rozhodnuto, ale chtěla bych se konečně podívat do města na oblečení (víte, vždycky se tam dostanu až když už je zavřeno :D ) na nějakou podzimní inspiraci ! a jaké vy máte plány na víkend? 


no a tady na tohohle krasavce si momentálně budu šetřit ♥ 

6 komentářů:

  1. Druhej rok ve Švédsku :) Hezky ti to začíná :) Já tam chci taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, dost ti závidím. Já tu mám přítele a dva pejsky, takže pro mě au-pair padá. Ale až si dodělám vysokou, tak chceme bydlet v Londýně :-)
    Držím ti palečky, ať se ti tam daří a užiješ si další skvělý rok :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Ta postel je božíí :D

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. užij si pátek :) já budu o víkendu relaxovat, už se moc těším:D

    OdpovědětVymazat
  5. O víkendu budu spát a spát! :-D
    A tu postel máš fakt super <3

    OdpovědětVymazat