8. 9. 2013

Saturday / Sunday

Včerejšek byl naprosto super :) kolem 8 jsme s B. vyjeli do města. V metru na nás začala mluvit Emma z USA, která shodou okolností bydlí taky v Lidingö a je strašně moc fajn. (to je hrozné - ti američani jsou strašně zvědaví a hned se musí plést cizím do řeči :D ) Tak jsme se sní dali do řeči a za těch 6 minut v metru se z nás staly kámošky, že jsme ji vzali sebou na bowling :D Ve městě jsme se potkali s Amadeusem a Jacobem. Nikdy jsem na sebe nebyla víc pyšnější než včera, když jsem z celýho bowlingu skončila druhá (první byla Brönwyn) ale co mě nadchlo nejvíc, že jsem konečně v něčem porazila Amadeuse, takže si můžete představit, jakou radost jsem měla (a pořád ještě mám :D ) Po bowlingu jsme šli tančit. Já teda moc tanečnice nejsem, ale musím uznat, že to byla vážně super zábava ! 
Později jsme se rozhodli, že si dáme ještě pár sleniček vína u  A. ale všichni jsme byli na tolik unavení, že jsme se rozpustili k domovům. Já jsem zůstala přes noc u A., což bylo to nejlepší rozhodnutí na světě, protože spát do půl12 se mi nepoštěstilo ani nepamatuju !! :D do Lidingö jsem se vrátila až v půl5 (normálně bych asi ještě bydla s A., ale slíbila jsem uvařit večeři a taky bylo moc fajn mít takovou 'rodinnou' večeři :) ) No a já už teď půjdu do sprchy, podívám se na film co jsem si stáhla (neviděla jsem film ani nepamatuji :D ) a půjdu spát ! Zítra mě čeká další pracovní den :))




1 komentář: