5. 9. 2013

Run, run, run..

Ahoj ! před chvílí jsem doběhla zpátky domů (a jsem na sebe fakt pyšná :D ) dala jsem sprchu a teď konečně ležím v mé veliké posteli  :D 
Dnešek byl klasicky stereotypní, ale zítra už to bude lepší !! Astrid jde po první do školky na celou dobu (hurááá :D ) Já jedu zítra na veliký nákup, takže se taky těším, protože mě to hrozně baví :D Taky jsem si udělala systém ve večeřích - každý pátek si napíšu jídelníček na celý týden ať nemusím pořád vymýšlet jídlo ze dne na den (TAKŽE POŘÁD UVÍTÁM NĚJAKÉ NÁPADY NA JÍDLA !! ) a můžu udělat nákup přesně na to, co budu potřebovat :)
No a zítra už je konečně pátek a mě nezbývá než říct třikrát HURÁ HURÁ HURÁ :D




1 komentář:

  1. jako jídlo zkus obyčejné palačinky děti je milují :-) a moc se mi líbí tvoje boty na běh !

    OdpovědětVymazat