30. 9. 2013

Monday

Ahoj, tak se po celým dnu ozývám. Včerejšek jsem celý od rána do večera strávila s děckama. Byli dokonce hodnější než jsem očekávala :D s Alfredem jsme upekli dva jablkové koláče a neděle utekla celkem rychle. Každopádně v noci jsem v 9 zalehla a byla jsem mrtvá :D

Dneska ráno jsem vezla děcka do školky a čekalo mě překvapení :D Jelikož jedna učitelka od Astrid půlky chyběla, tak posílali ty děcka (u kterých to šlo) zpátky domů. Tímpádem hejdå relaxační dopoledne :D s Astrid jsme však jeli na návštěvu za Brönwyn, která taky hlídala (shodou okolností stejně starou holčičku jako je Astrid) takže jsme měly všechny čtyři o zábavu postaráno :) Později šla Astrid spát, domů přijel Magne a já jsem se tím pádem vydala na rodinný nákup. No pak mě čekalo už jen vaření (dneska byly řízky - takové nadšení jste měli vidět fakt :D ) a teď už hurá do postele. 

 !! ♥ JEŠTĚ JEDNOU VŠECHNO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM MOJÍ MAMCE ♥ !! 

Zítra mě čeká vaření dopoledne a odpoledne jedu do města na byt. Tentokrát budeme mít movie night s Brönwyn, která si taky zaslouží nějaký ten odpočinek :)) 




3 komentáře: