2. 9. 2013

I'm sooooo tired !

A to samozřejmě mojí vlastní chybou.. :D Včera ráno jsem si sice pospala, ale potom mě čekaly dvě hodiny s Alfredem, kde mě asi 3x zabil jelen, jednou kousl krokodýl a musela jsem utíkat před hadama :D Nakonec jsem se však dostala konečně do města a potkala se se Zuzkou. Prošly jsme Stockholmem, zašly na kafe a hledaly něco k jídlu :D Potom mě čekala cesta zpět do Lidingö a to bych nebyla já, abych nenastoupila na jiné metro :D .. Každopádně jsem si toho naštěstí všimla dost brzo !
Doma jsem toho moc nenaodpočívala a do teď lituju, že jsem odmítla si půjčit auto :D Jela jsem totiž konečně za Amadeusem. Domů jsem se dostala v 1 ráno (takže teď víte, proč lituju toho, že jsem neměla auto :D ) a vstávání v půl 8 mi teda radost neudělalo - snad půjdu spát po obědě jako Astrid :D




4 komentáře:

  1. Ty fotky to je krasa, ty budovy kultura vsechno ach jo, ja hci taky pryyyc, ze ja hloupa nejela taky nekama sla studovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. je to tam krásné, taky bych se tam chtěla jednou podívat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední fotka je super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta poslední fotka je opravdu moc povedená. :)

    OdpovědětVymazat