4. 9. 2013

Good morning !

Dobré ráno, moje poslední dny jsou pořádně nabité a tak když večer ulehnu do postele v minutě spím :D Včera jsem poprvní jela pro Alfreda do školky a to že, jsem cestou zpátky zabloudila mě ani nepřekvapilo :D Každopádně cestu domů jsme našli a dokonce se mi podařilo Alfreda přesvědčit, že ta objížďka byl jenom takový trik :D Doma jsme šli všichni tři skákat na trapmošku (máme tady dokonalý počasí ♥ ), uvařili jsme večeři a já potom jela za Zuzkou do města na pivo :D 

Děcka už odjeli do školky a Astrid s Alissou se vrátí tak za dvě hodinky. No a dneska je ve Stockholmu návštěva - přijel Barack Obama a tak je celý Stockholm na nohou - všichni jsou hrozně nadšení :D (no jenom já to nadšení asi neprožívám, už jen proto že budou nějaký opatření po celým metru ! )

takhle Astrid chodí do školky s vlastní kabelkou :D 


3 komentáře:

  1. Good morning ;) Very beautiful photos ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Juu ti jsou rozkošní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat