18. 9. 2013

Cookies

Ahoj ! Od rána se cítím jak na umření. Bolí mě v krku, hlava a nejradši bych šla do postele a ležela celý dlouhý den. Každopádně dopoledne jsme s holkama jeli do Stockholmu - řídila jsem auto a když jsem viděla ten provoz tak mě skoro trefilo. Metrem je to rozhodně pohodlnější :D ( a to ani nezmiňuju těch 70sek za parkování :D ) 
Když jsem se vrátila rozhodla jsem udělat nějaký 'zdravý cookies' našla jsem si na netu recept a tady je máte ! Chuťově jsou fakt dobré, ale příště bych je stejně udělala trooošku jinak :D no a k tomu mám jahodový čaj ♥




cookies:
- 3 dl ovesných vloček
- 3 lžíce arašídového másla
- 2 vejce  - jedno žloutko + dva vyšlehané bílky
- nasekaná čokoláda (stačí dva pásky) 

postup:
Vše kromě vajec smícháme dohromady. Vyšleháme si oba bílky a přidáme do směsi. Přidáme i jeden žloutek a pořádně promícháme. Dáváme cookies na pečící papír a následně pečeme na 160°C asi 20minut.  

5 komentářů:

  1. Mňamka :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. yumm yumm :) vypadají krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vypadají krásně! Zase si nějaké musím upéct..!

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat