29. 9. 2013

YES or NO ?


Takže otázkou je - KOUPIT či NEKOUPIT tyhle krásné dokonalé botky?? poraďte mi ! :) 

15 komentářů:

  1. rozhodně ANO :)
    jsou boží :))


    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. jelikož je považuješ za dokonalé - rozhodně ANO :-)
    mě se líbí ( a žiješ jen jednou, takže si udělej radost! co víc zpříjemní podzim, než nové boty? :-D )
    :-))))))

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou gumáky? Vypadají jako z plastu..

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, alespoň ne tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti nevím, mi se to nějak nelíbí :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě ne...Myslím, že existuje spousta hezčích zimních bot, bez toho RL znaku by byly naprosto obyčejné

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že jsou i hezčí boty. Tyhle sice nejsou ošklivé, ale spíš mi připadají jako nějaké jezdecké na koně. :D

    OdpovědětVymazat
  8. osobně jsem viděla zajímavější botky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já ti nevím... Nevadí mi a myslím, že k některým outfitům budou super. Ale asi bych si je nekoupila...

    OdpovědětVymazat
  10. Ty se ještě ptáš? Jesus! Kolik stojí? Chci je taky!

    OdpovědětVymazat
  11. K necemu budou urcite moc krasne, ale musis vedet sama, jestli je opravdu budes nosit atp. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. mne sa páčia :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Urcite jo, mám podobný ...taky takhle dol gumový a nahore z kozenky :-) Na brecky idealni! :-) Vzdy suchý nohy a to myslim, že ve Švédsku bude super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se nelíbí. Za mě ne.

    OdpovědětVymazat