19. 9. 2013

Thursday

Ahojte ! Konec týdne se pomalu blíží a já se už nemůžu dočkat !! Dnešek byl opět dlouhý den, čekaly mě domácí úkoly do školy ( a ještě jeden mě čeká :D ), rodinný nákup jídla, vaření domácích masových kuliček ( se kterýma už se nechci nikdy koulet :D ) a teď už jen čekám až se staví Brönwyn a uděláme si movie night s godis :D ♥ 
Taky jsem si konečně naistalovala iOS 7, ze kterého jsem uplně nadšená - však posuďte samy, která verze iOS se vám líbí více :)
No a zítra zase hurá do školy a pak už jen dočkávat soboty - kdy konečně vyzkouším ten byt v centru Stockholmu :))


godiiis



8 komentářů:

  1. Máš pravdu, nový iOS je lepší, než ten původní :)
    sakráá jak já chci Iphona :D

    OdpovědětVymazat
  2. No, mě to nepřijde jako nějaká změna, akorát jiné obrázky ikonek. :D Android nedávno taky aktualizoval a byla to teda daleko větší změna a taky celkem příjemná. Ale tak z jednoho náhledu to člověk moc neposoudí. x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to není jen změna obrázků :) akorát než bych nafotila všechny změny tak to by vzalo věčnost :))

      Vymazat
  3. mňam, vy dnes všichni děláte chutě sakra!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Nový se mi líbí více :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. já nic od applu nevlastním a ani nechci , ale kámoška ho má a ukazovala mi to, nevím mě se více líbil před teď mi to příjde trochu jako samsung a tak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se teda ten nový iOS vůbec nelíbí, nehorázná kopie androidu :( Ty bombony bych si dalaa :D

    OdpovědětVymazat