18. 8. 2013

Zara Larsson - She's not me


Zara Larsson - Uncover


Chtěla bych vám sem hodit moje dvě hodně moc oblíbené písničky od krásný švédský zpěvačky Zara Larsson. Písnička Uncover je ve švédsku hodně moc známá a často hraná už od zimy. Nedávno jsem však náhodně narazila na písničku She's not me a úplně jsem se do ní zamilovala. Tak mi dejte vědět, co si o písničkách myslíte :) 


9 komentářů:

  1. Obě písničky jsou super, zamilovala jsem si je! Děkuju za tip :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tý brďo jsou úžasné :))
    ta druhá mi hraje furt v hlavě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zjistila koho mi připomíná (jako hlasem)
      Rihannu nezdá se ti ? :)

      Vymazat
    2. souhlasím! Akorát má trochu ,,mladší" hlas:)
      ale písničky jsou to vážně skvělé, hlavně Uncover! :3 nikdy předtím jsem je neslyšela...

      Vymazat
    3. jo jo má mladší hlas :)) ale to frázováníí :)
      mě ta písnička hraje 2 den :D

      Vymazat
  3. Díky moc za tip, je skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. díky moc za tip, ty písničky jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uncover už znám delší dobu a totálně ji miluju <3 :))

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední dobou je poslouchám pořád dokola. :)

    OdpovědětVymazat