24. 8. 2013

Weekend

Ahoj ! :) včera jsem byla celý den zaneprázdněná obíháním města a kupováním věcí co potřebuju si vzít do Švédska. Potom přišlo veliké chystání se na párty do Brna, kam jsme včera se ségrou vyrazily. První jsme si prošly Vaňkovkou, zašly na kafé, na víno a potom tančit :) Včerejšek jsem si vážně dost užila, až mě mrzí, že to byl poslední pátek. 


Ranní vstávání nás zřejmě moc nepotěšilo, ale já bohužel musela naše velkoměsto navštívit znova :D Odpoledne jsme šli se ségrou do posilovny na můj oblíbený pás. Dneska máme movie night s bílým vínem a nějakýma dobrotama :D ♥ já doufám, že si dnešek užíváte jako já. :)

No a na závěr, bych chtěla ještě dodat - všechno nejlepší k narozeninám mému A. ♥

2 komentáře:

  1. To je dobře, že jste si to užily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo vy se mate! To vypada na spoustu zabavy :D:))

    OdpovědětVymazat