21. 8. 2013

Wednesday

Dny začaly utíkat jako voda a s tím mi začínají 'povinnosti' - začít balit věci, zajít do banky, koupit dárky do Švédska, atd atd..
Dnes odpoledne na mě čekal běžící pás, potom jsme s našima zašli na kafé a večer mě ještě čeká hokej se ségrou. Ten bude (aslespoň podle mě :D ) zajímavý, neboť hraje Břeclav s Koreou.. (a to mě vážně zajímá !) No a večer už mě čeká Pretty Little Liars, na který se nemůžu dočkat :)



7 komentářů:

  1. Taky jsem hodně zvědavá na PLL. ^^ Minulý díl byl dost zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  2. PLL už mám taky zhlédnuté :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už se tak těším na pás domů :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc krásné sportovní boty, miluji totiž fialovou :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Tyy jo, taky bych chtěla někam chodit cvičit, ale to bych nemohla být takový lenoch :/ závidím vám všem které se do toho dáte a vydrží vám to :D

    OdpovědětVymazat